könyv, film, zene, rendezvény egy helyen

2016. augusztus 8., hétfő

Fiókkönyvtáraink nyári nyitvatartása

Értesítjük kedves Olvasóinkat, hogy fiókkönyvtáraink nyitvatartása a nyári időszak alatt a megszokott rendtől alkalmanként eltérhet.

Szentiváni Fiókkönyvtár:
Augusztus 8-án (hétfőn) zárva tart.
Nyitás: augusztus 10-én (szerdán) 8.00 órakor.

Szigeti Fiókkönyvtár:
Augusztus 17-én (szerdán) és augusztus 19-én (pénteken) zárva tart.
Nyitás: augusztus 24-én (szerda) 10.00 órakor.

Gyárvárosi Fiókkönyvtár:
Augusztus 22-től (hétfőtől) szeptember 2-ig (péntekig) zárva tart.
Nyitás: szeptember 5-én (hétfő) 8.00 órakor.

Szabadhegyi Fiókkönyvtár:
Augusztus 8-án (hétfőn) és augusztus 11-én (csütörtökön) zárva tart.
Nyitás: augusztus 15-én (hétfőn) 10.00 órakor.

A zárvatartás ideje alatt lejáró könyvek kölcsönzési határidejét természetesen meghosszabbítjuk, azok miatt késedelmi díjat fizetni nem kell.

Felhívjuk szíves figyelmüket arra, hogy érvényes olvasójegyükkel a Dr. Kovács Pál Megyei Könyvtár és Közösségi Tér bármely részegységének szolgáltatásait igénybe vehetik újabb díj megfizetése nélkül!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése