könyv, film, zene, rendezvény egy helyen

2017. szeptember 18., hétfő

Programjaink a héten


Filmklub




Szeptember 19-én (kedden) 17 órakor a Kisfaludy Károly Könyvtár rendezvénytermében (Győr, Baross G. u. 4., 2. emelet) ismét Filmklubot tartunk Ez alkalommal Jaco van Dormael Legújabb testamentum című filmvígjátékát láthatják. Vetítési idő 113 perc. A rendezvény díjtalanul látogatható.
Isten nem a mennyekben, hanem Brüsszelben él. Feleségével és lányával egy kispolgári ízléssel berendezett lakásban tengeti mindennapjait, dolgozószobájából keserítve meg az életünket. Ha azt hittük, hogy csak véletlenül esik a lekváros kenyér mindig lekvárral lefelé a földre, vagy hogy csak pechünk van, hogy a pénztárnál mindig a mi sorunk a leglassabb, akkor tévedtünk...

Életünk utcái,terei...



Szeptember 20-án (szerdán) 17 órakor a Kisfaludy Károly Könyvtárban (Győr, Baross u. 4., 2. emeleti rendezvényterem) Dimény Gábor építész előadását hallgathatják meg Újvárosépítészeti értékeiről és sajátosságairól. Az elhangzottakat Kozma Endre, a Régi Győr FB csoport üzemeltetője illusztrálja fotógyűjteményének régi darabjaival.
A rendezvényre a belépés díjtalan.

Lonci bicajozása



Szeptember 21-én (csütörtökön) 17 órakor a Központi Könyvtár klubhelyiségében (Győr, Herman O. u. 22., földszint) folytatódik az Úton határtalanul című előadássorozat. Ez alkalommal Lonci bicajozásacímmel Matkovics Lea élménybeszámolóját hallgathatják meg.
Grúziában landoltam a kerékpárommal április elején, és kezdetnek délnek tartva az örmény határig kerekeztem le, majd észak felé véve az irányt, átmentem Tbiliszin, a grúzok fővárosán, és meg sem álltam a Kaukázusig. Ott gyalogszerrel sikerült feljutni 3670 méter magasba és körbecsodálni a tájat – közben a testem fizikai határait megtapasztalni. Az utam folytatódott keletnek, így a májust már Azerbajdzsánban töltöttem, ahol a vendégszeretet felsőfokát élhettem meg, és Baku életébe is belekóstolhattam: múzeum, galéria, bábszínház, uszoda, bazár és „hammam” látogatása….”


A kiskakas gyémánt félkrajcárja



Szeptember 22-én (pénteken) 10 órakor a Gyárvárosi Fiókkönyvtár és Közösségi Házban (Győr, Külső Árpád út 6-8.) a népszerű mese, A kiskakas gyémánt félkrajcárja színpadi változatát láthatják a Chip Színház zenés előadásában. A műsorban ötvöződnek az igazi báb- és élőszínházi elemek, a színes díszlet és a kifejező zene pedig kiváló hátteret biztosít az előadásnak.
A programot óvodásoknak és kisiskolásoknak ajánljuk.
Az előadás díjmentesen látogatható.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése